Pozáruční opravy

Pokud je Váš spotřebič již mimo záruční lhůtu, použijte následující postup:

  • Zjistěte si údaje o spotřebiči stejně jako při záruční opravě (více informací o záručních opravách zde)
  • Nahlašte tyto údaje na náš dispečink pomocí telefonu, pomocí formuláře zde nebo formou zprávy na Facebooku zde.
  • Po nahlášení se budeme snažit Vás neprodleně kontaktovat a dohodnou termín opravy. Berte, prosím, na vědomí, že při vyšším pracovním vytížení techniků se může čekací lhůta prodloužit. Mějte, prosím, také na paměti, že technici jsou většinu času u zákazníků a nemusí být vždy dostupní. Veškeré opravy se, prosím, snažte hlásit na dispečink. Děkujeme.

    POZOR! Neprovádíme servis chlazení (lednice, mrazáky, apod.).

    O nás

    Chcete vědět více informací o nás a naší historii?. Klikněte zde.
     
     

    Záruční opravy

    V případě, že je Váš spotřebič v záruce, je potřeba opravu nahlásit na příslušné call centrum. Více zde.