Postup nahlášení záručních oprav

Whirlpool / Bauknecht

Záruční opravy u těchto spotřebičů je třeba hlásit na čísle +420 840 111 312. Pro nahlášení opravy je potřeba mít zjištěné následující údaje:

  • Výrobní číslo spotřebiče - nachází se na čárovém kódu umístěném na spotřebiči
  • 12místné modelové číslo - vždy začíná číslicí 85..
  • Co nejpřesnější popis závady
  • Datum zakoupení výrobku
Pokud bydlíte v našem regionu, budeme se Vás do 48 hodin po nahlášení opravy na call centrum kontaktovat a budeme se snažit dohodnout servisní termín.

Více informací také naleznete na stránkách http://www.whirlpool.cz a http://www.bauknecht.cz.

AEG - Electrolux / Zanussi

V případě, že se Vám porouchal v záruce spotřebič této značky, je možné rovnou kontaktovat servisního technika Lukáše Sládka na čísle +420 736 660 698 nebo na emailu: l.sladek@seznam.cz. Pro nahlášení opravy je potřeba mít zjištěné následující údaje:

  • Číslo výrobku (PNC, Prod.No.) - vždy začíná číslem 9.. o délce devíti čísel
  • Číslo ML - nachází se bezprostředně za číslem výrobku a je dvoumístné
  • Co nejpřesnější popis závady
  • Datum zakoupení výrobků
Po nahlášení těchto údajů technikovi je možné se rovnou domluvit na termínu opravy.

Více informací také naleznete na stránkách http://www.aeg.cz, http://www.electrolux.cz a http://www.zanussi.cz.

Ariston - Indesit

K nahlášení opravy na tuto značku volejte servisní linku 810 800 023 (pracovní dny od 8 do 17 hod). Pro nahlášení opravy je potřeba mít zjištěné následující údaje:

  • Model výrobku
  • Výrobní číslo (S/N)
  • Číslo záručního listu
  • Co nejpřesnější popis závady
  • Datum zakoupení výrobků
Pokud bydlíte v našem regionu, budeme se Vás do 48 hodin po nahlášení opravy na call centrum kontaktovat a budeme se snažit dohodnout servisní termín.

Více informací také naleznete na stránkách http://www.hotpoint.cz a http://www.indesit.cz.

LG

Pro tuto značku je servisní linka na čísle 810 555 810. Pro nahlášení opravy je potřeba mít zjištěné následující údaje:

  • Výrobní číslo - kombinace písmen a číslic ve formátu 1232ABCD123456
  • Co nejpřesnější popis závady
  • Datum zakoupení výrobků
Pokud bydlíte v našem regionu, budeme se Vás do 48 hodin po nahlášení opravy na call centrum kontaktovat a budeme se snažit dohodnout servisní termín.

Více informací také naleznete na stránkách http://www.lg.cz

Haier, Daewoo, Philco

Pro tyto značky je jedna sevisní linka. Jedná se o linku na Perfekt servis a číslo je 543 215 059. Tato linka je pro kraj jihomoravský, kraj vysočina a zlínský kraj. Pro nahlášení opravy je potřeba mít zjištěné následující údaje:

  • Výrobní číslo označené SN
  • Název modelu
  • Co nejpřesnější popis závady
  • Datum zakoupení výrobků
Pokud bydlíte v našem regionu, budeme se Vás do 48 hodin po nahlášení opravy na call centrum kontaktovat a budeme se snažit dohodnout servisní termín.

Více informací také naleznete na stránkách http://www.haier.cz, http://www.daewoo.cz a http://www.philco.cz

Mora - Gorenje

Zde použijte servisní linku 800 105 505. Pro nahlášení opravy je potřeba mít zjištěné následující údaje:

  • Artikl. číslo (Art.N.)
  • Sériové číslo (SER.N.)
  • Co nejpřesnější popis závady
  • Datum zakoupení výrobků
Pokud bydlíte v našem regionu, budeme se Vás do 48 hodin po nahlášení opravy na call centrum kontaktovat a budeme se snažit dohodnout servisní termín.

Více informací také naleznete na stránkách http://www.mora.cz a http://www.gorenje.cz

Region působnosti

Chcete-li vědět v jakém regionu působíme, klikněte zde.
 
 

Pozáruční opravy

Pokud je Váš spotřebič po záruce, tak stačí opravu nahlásit na našem dispečinku. Pozor! Nachystejte si, prosím, údaje o spotřebiči. Více zde.